1000010472 |
Autumn workshops: Communicate, Innovate & Create in ELT |
2018-2019 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
27/10/2018 - 27/10/2018 (5 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
Associació de Mestres Rosa Sensat |
|
Av. de les Drassanes, 3 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Associació de Professors i Professores d'Anglès de Catalunya
|
| |
|
La inscripció es tancarà dimecres 24 d'octubre per tal de poder fer l'assignació. |
| |
Accessos |
adreça
|
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
A través d’aquesta jornada de formació, els professors participants analitzaran la relació entre creativitat,
comunicació i aprenentatge a primària i secundària en el context de l’ensenyament de l’anglès com a llengua
estrangera. Es tractaran idees i eines concretes que ajudin els participants a integrar aquests tres aspectes a la
seva pràctica docent per mitjà del disseny de tasques i d’eines d’avaluació competencials i l’ús de recursos TIC.
|
| |
Objectius |
- Reflexionar sobre la creativitat com a competència cognitiva i que promou un aprenentatge significatiu
dins de l’àmbit de l’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera..
- Aprendre a dissenyar tasques i eines d’avaluació que promoguin la competència creativa.
- Aprendre a fer servir recursos ICT per a promoure el pensament creatiu entre els estudiants.
- Facilitar l’intercanvi d’idees i experiències de bones pràctiques entre professorat.
|
| |
Continguts |
Aquesta jornada pedagògica inclou:
- De primer, una sessió transversal de caire més teòric amb un únic formador que ofereix reflexions sobre
les condicions òptimes per a l’aprenentatge i la importància de la creativitat en aquest procés..
- Tot seguit, sis tallers pràctics (tres per a primària i tres per a secundària) que aborden l’ús de les TIC i el
disseny de tasques i eines d’avaluació competencials que promoguin la creativitat.
|
| |
Observacions |
Cal arribar abans de l'inici de la jornada per poder-se registrar. Veure condicions de matrícula al web de l'APAC (www.apac365.org)
|
| |
Avaluació |
Per les característiques de la jornada, no hi ha prevista una avaluació quantitativa de
l’aprofitament de cadascun dels assistents, tot i que es preveu recollir feedback del grau de satisfacció dels
assistents mitjançant un qüestionari que s’adjuntarà a la documentació que es distribuirà abans de
l’inici de les sessions.
|
| |
Requisits de certificació |
- Els assistents es registraran al taulell APAC abans de l’inici de la jornada, i els certificats de participació
només es distribuiran al final de la darrera sessió.
- En cas de no poder assistir a alguna de les sessions, els participants hauran de comunicar a l’organització
aquesta situació i rebran un certificat per les sessions en les que hagin participat.
|
| |
Persones destinatàries |
Aquesta jornada s’adreça a professorat d’anglès de primària i de secundària, però també hi poden participar
professors d’EOI o bé de cicles formatius.
|
| |
E-mail |
info@apac365.org
|
| |
|
|